ѕедагог≥чний колектив школи, що нал≥чуЇ 60 прац≥вник≥в, серед ¤ких з вищою категор≥Їю 31 учитель, мають званн¤ "”читель-методист" 17 учител≥в, "—тарший учитель" 6 учител≥в, "¬≥дм≥нник осв≥ти" 16 учител≥в,працюЇ над проблемою "ќсобист≥сть учител¤ сучасноњ школи, складов≥ творчого становленн¤ й розвитку, пошук нових технолог≥й навчанн¤ ≥ вихованн¤, запровадженн¤ ≥нновац≥й у навчально - виховному процес≥". Ќа реал≥зац≥ю ц≥Їњ проблеми спр¤мован≥ зусилл¤ адм≥н≥страц≥њ, методичних об'Їднань, ус≥х учител≥в школи. „≥тка структура плануванн¤, створенн¤ умов дл¤ нормальноњ життЇд≥¤льност≥ учительського ≥ учн≥вського колектив≥в, ц≥леспр¤мована методична робота з кадрами, глибокий анал≥з дос¤гнутих результат≥в спри¤ють удосконаленню уроку, зм≥сту, форм ≥ метод≥в навчанн¤. ”чител≥ школи мають багатий досв≥д проведенн¤ нестандартних урок≥в, позакласних заход≥в (предметно-методичн≥ тижн≥, громадськ≥ огл¤ди знань, творч≥ зв≥ти учител≥в та учн≥в, клуби, конкурси...)
Ќа попередню стор≥нку
Hosted by uCoz