ѕедагог≥чний колектив школи, що нал≥чуЇ 60 прац≥вник≥в,
серед ¤ких з вищою категор≥Їю 31 учитель, мають званн¤
"”читель-методист" 17 учител≥в, "—тарший учитель" 6 учител≥в,
"¬≥дм≥нник осв≥ти" 16 учител≥в,працюЇ над проблемою
"ќсобист≥сть учител¤ сучасноњ школи, складов≥ творчого
становленн¤ й розвитку, пошук нових технолог≥й навчанн¤
≥ вихованн¤, запровадженн¤ ≥нновац≥й у навчально - виховному
процес≥".
Ќа реал≥зац≥ю ц≥Їњ проблеми спр¤мован≥ зусилл¤
адм≥н≥страц≥њ, методичних об'Їднань, ус≥х учител≥в школи.
„≥тка структура плануванн¤, створенн¤ умов дл¤ нормальноњ
життЇд≥¤льност≥ учительського ≥ учн≥вського колектив≥в,
ц≥леспр¤мована методична робота з кадрами, глибокий анал≥з
дос¤гнутих результат≥в спри¤ють удосконаленню уроку, зм≥сту,
форм ≥ метод≥в навчанн¤. ”чител≥ школи мають багатий досв≥д
проведенн¤ нестандартних урок≥в, позакласних заход≥в
(предметно-методичн≥ тижн≥, громадськ≥ огл¤ди знань, творч≥
зв≥ти учител≥в та учн≥в, клуби, конкурси...)
Ќа попередню стор≥нку